آدولف هیتلر کیست؟

توضیحاتی مختصر درباره ی آدولف هیتلر

آدولف هیتلر کیست؟

توضیحاتی مختصر درباره ی آدولف هیتلر

جوانان هیتلری

جوانان هیتلری یک سازمان شبه نظامی در دوران حکومت آدولف هیتلر در آلمان نازی بود. این سازمان یک سال پس از تاسیس اس آ تشکیل شد. برنامه‌های این سازمان برای جوانان پسر بین سنین ۱۴ تا ۱۸ سال و دختران ۱۰ تا ۱۸ سال بود. از اعضای این سازمان به منظور تبلیغات به نفع حزب نازی، نیروی جنگی و ارائه خدمات عمومی استفاده شد. این سازمان پس از جنگ جهانی دوم منحل شد.برای خواندن مطالب بیشتر بر روی ادامه کلیک کنید.

                                     پرونده:Hitlerjugend.svg 


                                             نشان جوانان هیتلری

ادامه مطلب ...

رایش سوم

آلمان نازی یا رایش سوم که به طور رسمی از سال ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۳ رایش آلمان و بعد از ۲۶ ژوئن ۱۹۴۳ رایش آلمان بزرگ خوانده میشد به حکومت آلمان در دوران بین سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ اطلاق می‌شود که دولت آدولف هیتلر تا سال ۱۹۴۵ میلادی در آن کشور در رأس حکومت بود. در این دوران، کشور آلمان تحت حکومت حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان به رهبری آدولف هیتلر به عنوان صدراعظم و پیشوا بود. وی از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد. پس از روی کار آمدن نازی‌ها در سال ۱۹۳۳، نام رسمی آلمان تغییر نکرد و «رایش آلمان» (به آلمانیDeutsches Reich)‏ یا «رایش سوم» که از سال ۱۸۷۱ بود، باقی ماند.

برای خواندن مطالب بیشتر بر روی ادامه کلیک کنید.


پرونده:War Ensign of Germany 1938-1945.svg


(پرچم رنگی رایش سوم)



ادامه مطلب ...

متن کامل وصیت نامه ی هیتلر

برای خواندن متن کامل وصیت نامه ی آدولف هیتلر بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.


                                  

ادامه مطلب ...

نوع تفکر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بدون شرح!!!!!!!!!!

دوستان عزیز خواستم بگم که هیتلر رو تنها به یک دلیل در حال حاضر بد جلوه میدهند دلیل آن هم این است که تاریخ را همیشه کسانی که پیروز شده اند می نویسند و آن را به نفع خودشان تمام می کنند.درست است که هیتلر برخی قتل عام هایی انجام داده ولی اگر به عمق داستان زندگی او فرو بروید هیچ وقت به او آدم بد نمی گویید.